Samen sterk

Glazenkamp komt verder dan de helpdesk


"Ik loop vast met de helpdesk van de provider en wil graag dat iemand van Glazenkamp meekijkt." Dat kan. Glazenkamp wil als wijkproject meer bereiken dan iedere bewoner alleen zou kunnen. Ondersteuning vanuit Glazenkamp is wezenlijk voor onze aanpak.

Onderlinge ondersteuning


Contacten over problemen met aansluiting of diensten gaan als eerste via de helpdesk van de provider. Als aanvulling daarop is er de ondersteuningsdienst van Glazenkamp. Vrijwilligers helpen je persoonlijk verder als je er met de provider niet uitkomt en je staat dus niet langer alleen als je een onopgelost probleem hebt. Je kunt Glazenkamp bereiken door een e-mail te sturen naar info@glazenkamp.nl. Voor deelnemers zonder internet is er een voicemail-service (024-8900067). Je kunt ook naar het Glazenkamp Honk komen op de zaterdagen van 11:00 - 13:00 uur in Basisschool NSV2, Lamastraat 67.

Vrijwilligers


Glazenkamp dient geen financiële belangen. Alle medewerkers aan Glazenkamp - bestuur en vrijwilligers - leveren hun bijdrage op vrijwillige basis. Ons doel is dat je een fantastisch open glasvezelnetwerk hebt en we willen daarbij onderlinge hulp bevorderen. Daarom werken we met vrijwilligers. Veel vrijwilligers werken samen in zogenaamde "taskforces". Zij geven ondersteuning op het gebied van techniek, communicatie, nieuwe toepassingen binnen het netwerk en speciale diensten voor senioren.
poster_molen


De op deze website getoonde informatie wordt door de Stichting Glazenkamp met zorg samengesteld, maar voor de juistheid en volledigheid daarvan kan niet worden ingestaan. Aan de inhoud van deze pagina's kunnen geen rechten worden ontleend. Glazenkamp is niet verantwoordelijk voor de diensten die door providers worden aangeboden.