Nieuwsbrieven

Rondzendbrief 21 september 2018


Deze Glazenkamp nieuwsbrief heeft alleen belang voor deelnemers die begonnen zijn bij XMS, nu klant zijn van Telfort en steeds hetzelfde abonnement hebben gehouden. Alle andere deelnemers (Telfortklanten met een nieuw abonnement en deelnemers met een andere provider) kunnen dit bericht ongelezen laten.

Telfort stopt, zoals veel providers, met het aanbieden van de analoge tv en radio, die u als vroegere XMS-klant nog steeds kunt ontvangen. Voortaan wordt alle radio en tv aangeboden via een vernieuwde internetverbinding van Telfort die aansluit op het Glazenkampnetwerk. Deze landelijke omschakeling/migratie vindt plaats in 2018/2019. Telfort kondigt deze migratie aan in een brief die u al hebt ontvangen of binnenkort zult ontvangen.

Anders dan de migratie van XMS naar Telfort gaat deze omschakeling niet per wijk, maar per individuele klant. Ergens in het komende jaar stuurt Telfort u een aankondiging met een tariefaanbod voor de nieuwe situatie en meer informatie over de veranderingen.

Tot nu toe hebben veel van onze deelnemers die klant waren van XMS en later van Telfort geprofiteerd van speciale Glazenkamptarieven, die lager waren dan het standaardtarief. Nu Telfort de migratie landelijk aanpakt, vervalt voor Stichting Glazenkamp de mogelijkheid om speciale wijktarieven te regelen. Telfort heeft ons gemeld dat het nieuwe tariefaanbod zal aansluiten bij wat u nu betaalt. Op dit moment is nog niet duidelijk, hoe dit concreet wordt ingevuld. Zodra we meer weten, melden we dit via onze nieuwsbrief.

Tegenover het wegvallen van de speciale tarieven staat dat we sinds 2017 jaarlijks een Glazenkampkorting kunnen uitkeren aan alle geregistreerde deelnemers, welke provider ze ook hebben. Als u bij de migratie besluit om een andere provider te kiezen, die gebruik maakt van glasvezel, houdt u recht op deze korting. Op dit moment zijn we de standaardtarieven van de providers die diensten leveren over ons netwerk aan het vergelijken.

Afgesproken is, dat Glazenkamp tijdens de migratieperiode nauw contact houdt met Telfort voor achtergrondinformatie en om de problemen die u ons meldt snel te kunnen afhandelen. Zo kunnen we ondersteuning geven bij de migratie van onze deelnemers. .Als het aan de orde is, geven we u via onze digitale nieuwsbrieven informatie en adviezen.

Met vragen naar aanleiding van deze brief kunt u terecht op info@glazenkamp.nl of, als u geen internet hebt, bij onze voicemailservice (024-8900067). Ook bent u elke zaterdag van 11.00 tot 13.00 uur welkom in het Glazenkamp Honk, Basisschool NSV2, Lamastraat 67.



De op deze website getoonde informatie wordt door de Stichting Glazenkamp met zorg samengesteld, maar voor de juistheid en volledigheid daarvan kan niet worden ingestaan. Aan de inhoud van deze pagina's kunnen geen rechten worden ontleend. Glazenkamp is niet verantwoordelijk voor de diensten die door providers worden aangeboden.